Special Sponsor



Rabu, 26 November 2008

2 hari tak bawak kereta

Hari ni dah masuk 2 hari aku pergi kerja menaiki motosikal, rasa rindu pulak dengan kereta aku nih. Rasa rindu dengan dentuman subwoofer mohawk beserta 4 speaker depan dan belakang, keharuman wangian ambi-pur campuran wangian formula aku dan tak lupa juga ngauman enjin campro 1.3 iafm aku. Kereta aku telah dipinjam oleh kakak aku sebab kereta dia antar bengkel so adik beradik mesti tolong menolong kan.



Ini lah rupe moto aku yang selalu aku tunggang sebelum kehadiran kereta saga blm. Moto ni beli masa aku blaja kat poli dulu. Dah banyak berjasa moto ni. Tak pernah meragam walaupun berhujan berpanas tanpa ada garaj. Servis minyak hitam mesti pakai jenama bagus punya. Start enjin sekali dah hidup. Ok tu je aku nk merepek... Apa projek tuk kereta ye... tunggu... hehe

Tiada ulasan: