Special Sponsor



Khamis, 29 April 2010

Ulangtahun ke-25 proton




SUBANG JAYA, April 21 2010 – Proton Holdings Berhad hari ini melancarkan logo rasmi untuk HUT ke-25, menendang dari perayaan tahun-panjang dengan pelbagai program untuk merayakan ulang tahun perak pengilang otomotif nasional.

Logo rasmi disampaikan oleh Proton Holdings Berhad Group Managing Director Dato ‘Haji Syed Zainal Abidin Syed Mohamed Tahir.

Dato ‘Haji Syed Zainal berkata, “Setelah 25 tahun, sekarang kita tidak hanya menguasai pengetahuan, tetapi juga kemahiran yang tepat dan kemahiran untuk membina yang baik, kereta yang kompetitif. Dan sekarang, kami menguatkan strategi masa depan kita berjaya bersaing di pasaran global. “

Dato ‘Haji Syed Zainal juga menyoroti acara khas lain ditahan dalam kaitannya dari HUT, yang meliputi:

  • Saga “Snap & Win” Photo Contest, di mana orang ramai akan diberi kesempatan untuk menang hingga RM25, 000 secara tunai. Kontes ini bertujuan untuk menyentuh hati peminat dan pemilik Saga kebangsaan, dan akan memaparkan foto-foto sentimental dan inspirasi yang asli dan versi terbaru dari ikon Proton Saga. Para finalis akan dipaparkan dalam pameran pada bulan Julai, dan entri akan dinilai oleh sebuah panel ahli fotografi, termasuk dari Persatuan Fotografi Malaysia.
  • PROTON Anniversary 25 Merchandise Eksklusif, yang akan memaparkan barang dagangan PROTON edisi terhad seperti polo T-shirt, jaket, payung, termos, dll berlogo ulang tahun.

Tiada ulasan: