Special Sponsor



Sabtu, 6 November 2010

green race uk 2010

Jika anda kebetulan menemukan diri sepanjang bentangan 60 batu antara London dan Brighton di UK weekend ini, anda dapat menyaksikan fenomena menarik. Pada hari Ahad, arus lalu lintas akan memaparkan terkini otomotif mengalir dari Utara ke Selatan sementara sehari sebelumnya, kenderaan lebih hijau dari masa kini dan masa mendatang akan bergulir Selatan ke Utara. Ertinya, sementara London-to-Brighton Veteran Car Main terus parade lama berjalan nya tradisi tahunan yang memaparkan lebih dari 100 pra-1905 kereta yg tdk mempunyai kuda, yang pertama yang pernah RAC (Royal Automobile Club) Brighton ke London Future Car Challenge (BLFCC) akan mendahului pada hari Sabtu. Sebuah peristiwa eko serupa terjadi tahun lalu.

Ada cukup pelbagai pelbagai powertrains antara 64 peserta yang diharapkan dalam acara pelantikan, di antara mereka rendah-pembebasan pembakaran dalaman, hibrida, sel bahan bakar hidrogen dan mesin elektrik semua. Selain hanya melihat cantik, mereka juga akan menjadi pertandingan ramah sedikit untuk melihat siapa yang dapat menyelesaikan perjalanan yang paling cekap dan piala dan penghargaan akan diserahkan. Jika you''d ingin melihat semua entri di London, akan ada selesai formal di Pall Mall sebelum mereka berpindah ke selesai upacara di Regent Street di mana penyelenggara berharap (mungkin optimis) sebanyak 250,000 penonton.



Beberapa kenderaan masuk belum pernah melihat jalan raya di UK dan kami berharap dapat melihat beberapa gambar dari pengeluar yang kurang dikenali, termasuk kuasa Volkswagen Caddy Maxi oleh Energetique dan Proton Exora Extended Range EV. Lihat senarai semua entri (PDF) untuk melihat apakah kegemaran peribadi anda di antara mereka.


sumber : greenautoblog
Brighton to London Future Car Challenge

Tiada ulasan: